Pages

08 April 2010

Material Kenangan tak leh ditukar ganti



Ini sebenarnya Motor-motorsikal aku yg kedua aku perlolehi sendiri(PTPTN pon jadi ar)..he3.. Ini lah kenderaan yg aku bawak utk pergi kerja kat cyberjaya ulang alik dari putrajaya Persint 9. Memang barang berharga buat diriku ini.. Segenap setahun aku menunggang motor tersebut utk pergi berkerja.

Ini pula kemudian motorsikal yg kedua aku terima selepas kehilangan motor yg amat bernilai buat diriku ini..diriku yg baru mengenali Kuala Lumpur dengan jayanya. Tp boleh dibuat jasa juga dengan kenderaan ini..Terima kasih kepada yg berkenaan.


Ada satu lagi motorsikal kegemaran aku yg xkan ku dilupai. Motor pertama yg aku miliki. Motorsikal Yamaha 110S PCH4462. In Memory Only..

0 comments:

Post a Comment

Try

Wordle: UTeM Thinking